loading...

آشپزی

بازدید : 239
چهارشنبه 27 اسفند 1399 زمان : 14:54

شرکت سمپاشی

شرکت سمپاشی تهران
سمپاشی

حشرات و کرم های ریز هیچ جایی در داخل و خارج محل زندگی شما ندارند. مگس ها و سوسک ها ناقل بیماری بوده ، پشه ها و کنه ها از خون انسان تغذیه می کنند و شته ها ، مورچه ها و کرم ها چمن ها و گیاهان را خراب می کنند. سمپاشی حرفه ای و به موقع به عنوان اولین خط دفاعی در اطراف خانه شما ، مانع ورود انواع آفت ها به داخل منزل شما می شود. سمپاشی یک مانع در سطوح خارجی خانه ایجاد می کند. سمپاشی به استفاده از موادی گفته می‌ شود که با اعمال بر روی پوست بدن ، لباس یا سایر سطوح موجب فراری دادن حشرات و دیگر جانوران موزی می‌ شود. این روش‌ ها با فراری دادن پشه ، مگس ، کک و کنه به‌ طور مستقیم باعث کنترل بیماری‌ هایی که این حشرات ناقلشان هستند می‌ گردد.
در صورت استفاده نادرست از آفت کش ها و سموم، خطرات جدی ما را تهدید می کند و از همه مهمتر سلامت افراد را به خطر می اندازد. بنابراین ما در رادین تک قبل از اقدام به سمپاشی ، تمام موارد جهت حفظ سلامت افراد را رعایت خواهیم کرد.
دلیل استفاده از سمپاشی
موجودات موذی و حشرات آلودگی و بیماری را همراه خود دارند که می‌توانند به انسان منتقل کنند. ورود بعضی حیوانات موذی مانند موش یا خزندگان به محیط زندگی، جان انسان را تهدید می‌کند. بسیاری از این حیوانات ناقلین بیماری های مانند طاعون یا سیاه سرفه هستند در نتیجه برای انسان بسیار مضر هستند. برخی از آن‌ها گاز می‌گیرند و نیش می‌زنند و برخی دیگر به خانه و وسایل زندگی ضرر می‌زنند.بهترین راه حل مبارزه با این آفات سمپاشی اصولی و حرفه ای است.سمپاشی خانه با توجه به اهمیت و ضرورت آن باید با راه کارهای اصولی و به دور از آلودگی محیط زیست باشد. از آنجا که اغلب محیط منزل بسته است باید سمپاشی با حداقل دفعات و ماندگاری بالا انجام شود.سمپاشی موثرترین روش برای مقابله با این موجودات مزاحم است.برای استفاده از خدمات شرکت سمپاسی تهران توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چطور باید یک شرکت سمپاشی معتبر پیدا کنیم؟
بسیاری از افراد که دچار مشکل آفات می شوند برای از بین بردن این آفات در انتخاب شرکت های معتبر سمپاشی یا بهترین شرکت سمپاشی دچار تردید می شوند .برای سمپاشی منازل و ساختمان ها ابتدا سعی کنید که از شرکت های سمپاشی که سابقه ارایه خدمات به دوستان و آشنایان شما رو داشتند و توانستند رضایت آنها را ( به لحاظ حل مشکل و سایر مسایل از قبیل رعایت بهداشت، نظم، ایمنی و دانش فنی و کار کارشناسی ) جلب کرده اند استفاده کنید . در غیر اینصورت شخصاً نسبت به تحقیق و بررسی اعتبار یک شرکت سمپاشی اقدام فرمایید.شرکت سمپاشی باید دارای مجوز بهداشت باشد.
خدمات شرکت سمپاشی تهران :
حشرات موذی باوجود اینکه جثه‌ای بسیار ریز دارند اما توانایی دارند آسایش را از خانواده سلب کنند. برخی از حشرات اگرچه با چشم عادی دیده نمی‌شوند اما آسیب‌هایی جدی به خانه و لوازم آن و همچنین آسایش و سلامت اعضا خانواده وارد می‌کنند. شرکت سمپاشی تهران با ارائه خدمات متنوع شما را از شر این موجودات رهایی می بخشد. این خدمات شامل موارد زیر می باشد:
سمپاشی منزل
سمپاشی خانه اقدامی ‌برای جلوگیری از ورود و زاد و ولد حیوانات و حشرات موذی در خانه است؛ اما این سموم باید با دوز مناسب در محیط های بسته مانند منازل و محیط کار استفاده شوند. گاهی استفاده از سموم غلیظ در محیط خانه یا محل کار باعث ایجاد مسمومیت های تنفسی و غذایی برای انسان و حیوانات خانگی می‌شود. کیفیت سمپاشی در محیط های بسته اهمیت ویژه ای دارد زیرا استنشاق بخارهای ناشی از سمپاشی های غیراصولی باعث ایجاد بیماری های قلبی و ریوی برای اهالی خانه می‌شود.سمپاشی های اصولی و در بازه زمانی مناسب باعث ماندگاری بیشتر سموم و از بین بردن تعداد بیشتری از جمعیت حشرات و حیوانات موذی می‌شود. اغلب مساعدترین شرایط برای انجام سمپاشی منازل در فصول گرم سال است و سمپاشی حشرات خانه در این فصل به وفور انجام می‌شود. سموم گازی نسبت به سموم مایع و جامد نیاز به مراقبت بیشتری دارند. نکته مهمی‌که وجود دارد این است تمام خانه به صورت یک جا سمپاشی شود و نمی‌توان یک واحد از آپارتمان یا مجتمع را فقط سمپاشی کرد، چون نتیجه اصلی را نخواهید گرفت. در واقع سمپاشی زمانی موفق خواهد بود که از پشت بام آغاز شود و تا زیرزمین و پارکینگ و موتورخانه و سایر نقاط خانه را در برگیرد.

سمپاشی ساختمان
به طور کلی سمپاشی ساختمان برای از بین بردن تمامی‌حشرات و جانداران موذی صورت می‌گیرد؛ اما به طور معمول سمپاشی برای موش، عقرب و رتیل همچنین سمپاشی خانه برای مارمولک، مورچه، سوسک، هزارپا، خرخاکی، کنه، ساس و کک انجام می‌شود؛ در بیشتر موارد یک بار سمپاشی کافی نیست و نیاز به تکرار آن در دوره های تخم گذاری است.برای سمپاشی آپارتمان‌ها و خانه های قدیمی ‌روش های خانگی مؤثر نخواهند بود و لازم است برای نابودی موجودات و حشرات موذی از شرکت های معتبر سمپاشی کمک بگیرید. در برخی موارد مانند وجود کلونی مورچه ها در زیر پی ساختمان، حتی روش های سمپاشی صنعتی نیز مؤثر واقع نمی‌شود و تنها روش ریشه کنی، خراب کردن خانه یا آپارتمان و بازسازی آن است.
سمپاشی موش
بدون شک صحبت کردن با شرکت سمپاشی و گرفتن اطلاعات دقیق راجع به نوع سمپاشی و کارکرد آن کمک زیادی به شما می کند.بیشترین درخواست ها برای سمپاشی در این دوران سمپاشی سوسک و موش است. این دو جانور موزی و بسیار کثیف و بیماری زا به راحتی در منازل و کارخانه ها راه پیدا می کنند و باعث شیوع بیماری و گستری آلودگی می شوند. شرکت سمپاشی تهران با دارا بودن سال ها سابقه در زمینه سمپاشی و مبارزه با این قبیل موجودات می تواند به راحتی در زمینه سمپاشی و حذف این موجودات از محل زندگی و محل کار شما را یاری کنند.
‌‌سمپاشی سوسک
از شایع ترین مشکلاتی که در جامعه شهری با آن مواجه هستیم آلودگی منازل و محل سکونت انسان به انواع سوسک ها ریز و درشت می باشد. سمپاشی سوسک ساختمان باید هر ساله بصورت منظم انجام گیرد و بهتر است تمامی ساکنین ساختمان جهت نتیجه بخش بودن سمپاشی به صورت همزمان و هماهنگ اقدام کنند. بهترین زمان و فصل سمپاشی سوسک در ساختمان ها و منازل در ماه فروردین و اردیبهشت است چرا که در این زمان با گرم شدن هوا، سوسک ها شروع به زاد و ولد و تخم ریزی می کنند و بهتر است قبل از ازدیاد آن ها سمپاشی مرحله اول را انجام شود. سم پاشی مرحله دوم در صورت نیاز بهتر است در ماه تیر و مرداد تجدید شود تا پرسه مبارزه کامل انجام شود.
سمپاشی کک
سمپاشی یکی از عمده ‌ترین راه‌های از بین بردن کک می‌باشد . بعد از سمپاشی حتما هواگیری انجام شود، درب و پنجره‌ها را باز کرده و توجه داشته باشید تا زمانی که سم خشک نشده قابلیت ایجاد مسمومیت را ایجاد می‌کند.
به هیچ عنوان نباید فکر کنید که اگر در حیوان خانگی خود کک را از بین ببرید خانه و حیاط شما عاری از این حشره خواهد شد و بالعکس. بنابراین درمان حیاط شما قبل از فصل شروع چرخۀ زندگی این حشره یکی از راه های مقابله و ریشه کنی کک می باشد.
سمپاشی پشه
طرح کنترل پشه ها با مدیریت حرفه ای آفات شروع می شود که بازرسی کامل و شناسایی نوع پشه ها را در بر میگیرد .پشه ها به عنوان بخشی از طبیعت وحشی اجتناب ناپذیرند. روش سم پاشی می تواند علیه لارو و یا بالغ انجام گیرد . برای سم پاشی لارو پشه از سموم لاروکش (Larvicide) استفاده میشود .
سمپاشی شپش
شپش ها حشرات خونخوار کوچکی هستند که روی پوست پستانداران و پرندگان زندگی می کنند.چنانچه شما عزیزان در نزدیکی محل زندگی شپش و عوارض آن را مشاهده کردید می توانید برای نابودی و سم پاشی تخصصی شپش با ما تماس حاصل فرمایید. تا در کمترین زمان ممکن جهت نابودی و ریشه کنی اکیپ حرفه ای را به محل اعزام نماییم.

سمپاشی کنه
هزینه سم پاشی کنه منزل در مقابل هزینه درمان پزشکی اصلا زیاد نیست. کنه نیش می زند و گاز می گیرد و عوامل بیماری زا را در محیط پخش می کند. برای سم پاشی کنه از متخصصین حرفه ای رادین تک کمک بگیرید. همه ساختمان های قدیمی و حتی بسیاری از آپارتمان های نوساز هم با سوسک و حشرات کوچک دیگری اشغال شده اند اما سمپاشی کنه بخشی از خدمات شرکت ما است که برای کمک به سلامت جامعه و راحتی افراد انجام می شود.
سمپاشی موریانه
موریانه‌ها حشراتی هستند که بدنی نرم دارند و به کندی حرکت می‌کنند به حکم طبیعت تا پایان عمر در دژ تاریکی که محل اجتماع آن‌هاست به سر می‌برند زیرا در روشنایی آفتاب و فضای باز یارای ایستادگی در برابر دشمنان بی‌شمار خود را ندارند.چنانچه شما عزیزان در نزدیکی محل زندگی یا محل کار ، موریانه و عوارض آن را مشاهده کردید می توانید برای نابودی و سمپاشی تخصصی موریانه با ما تماس حاصل فرمایید. تا در کمترین زمان ممکن جهت نابودی و ریشه کنی اکیپ حرفه ای را به محل اعزام نماییم.
سمپاشی مورچه
سم پاشی مورچه از فعالیت های تخصصی در زمینه سمپاشی شرکت سمپاشی تهران می باشد. مورچه ها معمولا به صورت دسته جمعی زندگی می کنند.سمپاشی مورچه و از بین بردن کلونی های متعدد مورچه های خانگی و بالدار با روش های خانگی کار دشواری است، اما بهترین روش نابودی مورچه ها به صورت تضمینی، استفاده از روش های اصولی و تخصصی سمپاشی و البته سپردن این امر به دست توانمند شرکت سمپاشی دارای مجوز و با سابقه است .
سمپاشی ساس
ساس تختخوابی در جهان امروز تبدیل به یک آفت بسیار مهم شده است .انتقال این حشره از طریق سفر ، خرید وسایل دست دوم یا حتی نو و یا از طریق لانه سازی پرندگان می تواند در منازل ، خوابگاه ها ، هتل ها ، اقامتگاه ها به سرعت تکثیر یابند .در روزهای اول آلودگی بدون آنکه تشخیص داده شود می تواند تغذیه کند و به سرعت تکثیر یابد .علت گزش بدون درد ماده ای است که هنگام گزش وارد بدن انسان می شود .
پس از سمپاشی خانه

  • صبور باشید
  • پس از سمپاشی خانه تا ۴۸ ساعت به خانه برنگردید. کاهش اثر سم تدریجی اتفاق می‌افتد و بهتر است تا کم‌خطر شدن اوضاع به خانه برنگردید تا دچار انواع مسمومیت مثل مسمومیت تنفسی نشوید.
  • مواد آلوده را دور بریزید
  • پیش از سمپاشی خانه موادغذایی را در فضاهای در بسته نگهداری کنید. اگر فراموش کردید موادغذایی را در فضای دربسته بگذارید و پس از سمپاشی ساختمان با آن مواجه شدید، ناچار هستید آن را دور بریزید. حتی اگر ماده غذایی قابل شستشو باشد دیگر قابل استفاده نیست.
  • برای تمیز کردن پس از سمپاشی خانه عجله نکنید
  • درها و پنجره‌ها را پس از سمپاشی خانه باز بگذارید تا مواد آلوده خارج شوند. پس از برگشت به خانه سریع به فکر نظافت خانه نیفتید. بهتر است اثر سم را زود از بین نبرید تا اگر حشرات موذی باقی مانده‌اند از بین بروند. بنابراین فقط سطوحی که مستقیم با آن‌ها در تماس هستید را نظافت کنید. همچنین بهتر است لوازمی که مستقیم در معرض سم بوده‌اند را زیر نور آفتاب بگذارید.
  • راه‌های ورود دوباره حشرات را به خانه ببندید

سمپاشی خانه تا ابد جلوی حشرات موذی را نمی‌گیرد. بخشی از مشکل ورود حشرات موذی به عمر ساختمان و مواردی از این دست برمی‌گردد، اما بخشی دیگر به شما بستگی دارد. برای جلوگیری از ورود مجدد حشرات موذی در روش خانگی سمپاشی این نکات را به کار ببندید:نظافت را در خانه رعایت کنید و حداقل سالی یک بار درزها و فضاهای داخلی و پشت وسایل را که معمولا نظافت نمی‌کنید را تمیز کنید.کاغذها را در فضای مناسبی قرار دهید. کاغذ منبع تغذیه بسیاری از حشرات است. به‌خصوص کاغذ خیس‌خورده و مرطوب آن‌ها را به خود جلب می‌کند بنابراین کاغذها را در جایی خشک و مناسب قرار دهید.موادغذایی را در فضاهای دربسته نگهداری کنید. بوی موادغذایی حشرات را به خود جلب می‌کند و علاوه بر افزایش حشرات موذی در خانه، موادغذایی نیز آلوده می‌شوند. بنابراین موادغذایی را در فضاهای دربسته نگهداری کنید و دمای مناسب را هم فراهم کنید. برخی موادغذایی با قرارگیری در محیط‌های گرم و مرطوب حشرات موذی را به خود جلب می‌کنند.
تمام خانه را از حشرات پاک کنید
پس از سمپاشی خانه احتمالا با انبوه اجساد حشرات موذی مواجه می‌شوید. برای تمیز کردن اجساد این حشرات موذی به جمع کردن اجسادی که در معرض دید هستند، بسنده نکنید. تا چند روز پس از انجام سمپاشی ساختمان، فضاهای مختلف مخصوصا زیر کابینت‌ها، زیر فرش و جاهایی که در معرض دید نیستند را بررسی کنید و جسد حشرات موذی را از این فضاها خارج کنید.جسد حشرات موذی یکی از چیزهایی است که حشرات را به خود جلب می‌کند و این چیزی است که بلافاصله بعد از روش خانگی سمپاشی نباید اتفاق بیفتد. بنابراین زدودن خانه از اجساد حشرات موذی را به اندازه‌ی فرآیند سمپاشی خانه جدی بگیرید.
مسمومیت پس از روش خانگی سمپاشی
ممکن است حین سمپاشی ساختمان سم وارد بدن شما شود و دچار انواع مسمومیت از جمله مسمومیت تنفسی شوید. بهتر است پیش از هرچیز علائم مسمومیت را بشناسید:

  • سرگیجه
  • حالت تهوع
  • استفراغ
  • دل‌درد
  • عرق
  • رنگ پریدگی
  • تغییر در ضربان قلب
  • خارش در گلو
  • مشکلات تنفسی ناشی از مسمومیت تنفسی

پیش از سمپاشی خانه موادی که به دفع سم کمک می‌کنند را بشناسید و در دسترس نگاه دارید. همچنین اگر خودتان یا فرد دیگری دچار مسمومیت شد، او را به فضای آزاد انتقال دهید. همچنین بهتر است فردی که دچار مسمومیت از جمله مسمومیت تنفسی شده را به بیمارستان انتقال دهید.

شرکت سمپاشی

شرکت سمپاشی تهران
سمپاشی

حشرات و کرم های ریز هیچ جایی در داخل و خارج محل زندگی شما ندارند. مگس ها و سوسک ها ناقل بیماری بوده ، پشه ها و کنه ها از خون انسان تغذیه می کنند و شته ها ، مورچه ها و کرم ها چمن ها و گیاهان را خراب می کنند. سمپاشی حرفه ای و به موقع به عنوان اولین خط دفاعی در اطراف خانه شما ، مانع ورود انواع آفت ها به داخل منزل شما می شود. سمپاشی یک مانع در سطوح خارجی خانه ایجاد می کند. سمپاشی به استفاده از موادی گفته می‌ شود که با اعمال بر روی پوست بدن ، لباس یا سایر سطوح موجب فراری دادن حشرات و دیگر جانوران موزی می‌ شود. این روش‌ ها با فراری دادن پشه ، مگس ، کک و کنه به‌ طور مستقیم باعث کنترل بیماری‌ هایی که این حشرات ناقلشان هستند می‌ گردد.
در صورت استفاده نادرست از آفت کش ها و سموم، خطرات جدی ما را تهدید می کند و از همه مهمتر سلامت افراد را به خطر می اندازد. بنابراین ما در رادین تک قبل از اقدام به سمپاشی ، تمام موارد جهت حفظ سلامت افراد را رعایت خواهیم کرد.
دلیل استفاده از سمپاشی
موجودات موذی و حشرات آلودگی و بیماری را همراه خود دارند که می‌توانند به انسان منتقل کنند. ورود بعضی حیوانات موذی مانند موش یا خزندگان به محیط زندگی، جان انسان را تهدید می‌کند. بسیاری از این حیوانات ناقلین بیماری های مانند طاعون یا سیاه سرفه هستند در نتیجه برای انسان بسیار مضر هستند. برخی از آن‌ها گاز می‌گیرند و نیش می‌زنند و برخی دیگر به خانه و وسایل زندگی ضرر می‌زنند.بهترین راه حل مبارزه با این آفات سمپاشی اصولی و حرفه ای است.سمپاشی خانه با توجه به اهمیت و ضرورت آن باید با راه کارهای اصولی و به دور از آلودگی محیط زیست باشد. از آنجا که اغلب محیط منزل بسته است باید سمپاشی با حداقل دفعات و ماندگاری بالا انجام شود.سمپاشی موثرترین روش برای مقابله با این موجودات مزاحم است.برای استفاده از خدمات شرکت سمپاسی تهران توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چطور باید یک شرکت سمپاشی معتبر پیدا کنیم؟
بسیاری از افراد که دچار مشکل آفات می شوند برای از بین بردن این آفات در انتخاب شرکت های معتبر سمپاشی یا بهترین شرکت سمپاشی دچار تردید می شوند .برای سمپاشی منازل و ساختمان ها ابتدا سعی کنید که از شرکت های سمپاشی که سابقه ارایه خدمات به دوستان و آشنایان شما رو داشتند و توانستند رضایت آنها را ( به لحاظ حل مشکل و سایر مسایل از قبیل رعایت بهداشت، نظم، ایمنی و دانش فنی و کار کارشناسی ) جلب کرده اند استفاده کنید . در غیر اینصورت شخصاً نسبت به تحقیق و بررسی اعتبار یک شرکت سمپاشی اقدام فرمایید.شرکت سمپاشی باید دارای مجوز بهداشت باشد.
خدمات شرکت سمپاشی تهران :
حشرات موذی باوجود اینکه جثه‌ای بسیار ریز دارند اما توانایی دارند آسایش را از خانواده سلب کنند. برخی از حشرات اگرچه با چشم عادی دیده نمی‌شوند اما آسیب‌هایی جدی به خانه و لوازم آن و همچنین آسایش و سلامت اعضا خانواده وارد می‌کنند. شرکت سمپاشی تهران با ارائه خدمات متنوع شما را از شر این موجودات رهایی می بخشد. این خدمات شامل موارد زیر می باشد:
سمپاشی منزل
سمپاشی خانه اقدامی ‌برای جلوگیری از ورود و زاد و ولد حیوانات و حشرات موذی در خانه است؛ اما این سموم باید با دوز مناسب در محیط های بسته مانند منازل و محیط کار استفاده شوند. گاهی استفاده از سموم غلیظ در محیط خانه یا محل کار باعث ایجاد مسمومیت های تنفسی و غذایی برای انسان و حیوانات خانگی می‌شود. کیفیت سمپاشی در محیط های بسته اهمیت ویژه ای دارد زیرا استنشاق بخارهای ناشی از سمپاشی های غیراصولی باعث ایجاد بیماری های قلبی و ریوی برای اهالی خانه می‌شود.سمپاشی های اصولی و در بازه زمانی مناسب باعث ماندگاری بیشتر سموم و از بین بردن تعداد بیشتری از جمعیت حشرات و حیوانات موذی می‌شود. اغلب مساعدترین شرایط برای انجام سمپاشی منازل در فصول گرم سال است و سمپاشی حشرات خانه در این فصل به وفور انجام می‌شود. سموم گازی نسبت به سموم مایع و جامد نیاز به مراقبت بیشتری دارند. نکته مهمی‌که وجود دارد این است تمام خانه به صورت یک جا سمپاشی شود و نمی‌توان یک واحد از آپارتمان یا مجتمع را فقط سمپاشی کرد، چون نتیجه اصلی را نخواهید گرفت. در واقع سمپاشی زمانی موفق خواهد بود که از پشت بام آغاز شود و تا زیرزمین و پارکینگ و موتورخانه و سایر نقاط خانه را در برگیرد.

سمپاشی ساختمان
به طور کلی سمپاشی ساختمان برای از بین بردن تمامی‌حشرات و جانداران موذی صورت می‌گیرد؛ اما به طور معمول سمپاشی برای موش، عقرب و رتیل همچنین سمپاشی خانه برای مارمولک، مورچه، سوسک، هزارپا، خرخاکی، کنه، ساس و کک انجام می‌شود؛ در بیشتر موارد یک بار سمپاشی کافی نیست و نیاز به تکرار آن در دوره های تخم گذاری است.برای سمپاشی آپارتمان‌ها و خانه های قدیمی ‌روش های خانگی مؤثر نخواهند بود و لازم است برای نابودی موجودات و حشرات موذی از شرکت های معتبر سمپاشی کمک بگیرید. در برخی موارد مانند وجود کلونی مورچه ها در زیر پی ساختمان، حتی روش های سمپاشی صنعتی نیز مؤثر واقع نمی‌شود و تنها روش ریشه کنی، خراب کردن خانه یا آپارتمان و بازسازی آن است.
سمپاشی موش
بدون شک صحبت کردن با شرکت سمپاشی و گرفتن اطلاعات دقیق راجع به نوع سمپاشی و کارکرد آن کمک زیادی به شما می کند.بیشترین درخواست ها برای سمپاشی در این دوران سمپاشی سوسک و موش است. این دو جانور موزی و بسیار کثیف و بیماری زا به راحتی در منازل و کارخانه ها راه پیدا می کنند و باعث شیوع بیماری و گستری آلودگی می شوند. شرکت سمپاشی تهران با دارا بودن سال ها سابقه در زمینه سمپاشی و مبارزه با این قبیل موجودات می تواند به راحتی در زمینه سمپاشی و حذف این موجودات از محل زندگی و محل کار شما را یاری کنند.
‌‌سمپاشی سوسک
از شایع ترین مشکلاتی که در جامعه شهری با آن مواجه هستیم آلودگی منازل و محل سکونت انسان به انواع سوسک ها ریز و درشت می باشد. سمپاشی سوسک ساختمان باید هر ساله بصورت منظم انجام گیرد و بهتر است تمامی ساکنین ساختمان جهت نتیجه بخش بودن سمپاشی به صورت همزمان و هماهنگ اقدام کنند. بهترین زمان و فصل سمپاشی سوسک در ساختمان ها و منازل در ماه فروردین و اردیبهشت است چرا که در این زمان با گرم شدن هوا، سوسک ها شروع به زاد و ولد و تخم ریزی می کنند و بهتر است قبل از ازدیاد آن ها سمپاشی مرحله اول را انجام شود. سم پاشی مرحله دوم در صورت نیاز بهتر است در ماه تیر و مرداد تجدید شود تا پرسه مبارزه کامل انجام شود.
سمپاشی کک
سمپاشی یکی از عمده ‌ترین راه‌های از بین بردن کک می‌باشد . بعد از سمپاشی حتما هواگیری انجام شود، درب و پنجره‌ها را باز کرده و توجه داشته باشید تا زمانی که سم خشک نشده قابلیت ایجاد مسمومیت را ایجاد می‌کند.
به هیچ عنوان نباید فکر کنید که اگر در حیوان خانگی خود کک را از بین ببرید خانه و حیاط شما عاری از این حشره خواهد شد و بالعکس. بنابراین درمان حیاط شما قبل از فصل شروع چرخۀ زندگی این حشره یکی از راه های مقابله و ریشه کنی کک می باشد.
سمپاشی پشه
طرح کنترل پشه ها با مدیریت حرفه ای آفات شروع می شود که بازرسی کامل و شناسایی نوع پشه ها را در بر میگیرد .پشه ها به عنوان بخشی از طبیعت وحشی اجتناب ناپذیرند. روش سم پاشی می تواند علیه لارو و یا بالغ انجام گیرد . برای سم پاشی لارو پشه از سموم لاروکش (Larvicide) استفاده میشود .
سمپاشی شپش
شپش ها حشرات خونخوار کوچکی هستند که روی پوست پستانداران و پرندگان زندگی می کنند.چنانچه شما عزیزان در نزدیکی محل زندگی شپش و عوارض آن را مشاهده کردید می توانید برای نابودی و سم پاشی تخصصی شپش با ما تماس حاصل فرمایید. تا در کمترین زمان ممکن جهت نابودی و ریشه کنی اکیپ حرفه ای را به محل اعزام نماییم.

سمپاشی کنه
هزینه سم پاشی کنه منزل در مقابل هزینه درمان پزشکی اصلا زیاد نیست. کنه نیش می زند و گاز می گیرد و عوامل بیماری زا را در محیط پخش می کند. برای سم پاشی کنه از متخصصین حرفه ای رادین تک کمک بگیرید. همه ساختمان های قدیمی و حتی بسیاری از آپارتمان های نوساز هم با سوسک و حشرات کوچک دیگری اشغال شده اند اما سمپاشی کنه بخشی از خدمات شرکت ما است که برای کمک به سلامت جامعه و راحتی افراد انجام می شود.
سمپاشی موریانه
موریانه‌ها حشراتی هستند که بدنی نرم دارند و به کندی حرکت می‌کنند به حکم طبیعت تا پایان عمر در دژ تاریکی که محل اجتماع آن‌هاست به سر می‌برند زیرا در روشنایی آفتاب و فضای باز یارای ایستادگی در برابر دشمنان بی‌شمار خود را ندارند.چنانچه شما عزیزان در نزدیکی محل زندگی یا محل کار ، موریانه و عوارض آن را مشاهده کردید می توانید برای نابودی و سمپاشی تخصصی موریانه با ما تماس حاصل فرمایید. تا در کمترین زمان ممکن جهت نابودی و ریشه کنی اکیپ حرفه ای را به محل اعزام نماییم.
سمپاشی مورچه
سم پاشی مورچه از فعالیت های تخصصی در زمینه سمپاشی شرکت سمپاشی تهران می باشد. مورچه ها معمولا به صورت دسته جمعی زندگی می کنند.سمپاشی مورچه و از بین بردن کلونی های متعدد مورچه های خانگی و بالدار با روش های خانگی کار دشواری است، اما بهترین روش نابودی مورچه ها به صورت تضمینی، استفاده از روش های اصولی و تخصصی سمپاشی و البته سپردن این امر به دست توانمند شرکت سمپاشی دارای مجوز و با سابقه است .
سمپاشی ساس
ساس تختخوابی در جهان امروز تبدیل به یک آفت بسیار مهم شده است .انتقال این حشره از طریق سفر ، خرید وسایل دست دوم یا حتی نو و یا از طریق لانه سازی پرندگان می تواند در منازل ، خوابگاه ها ، هتل ها ، اقامتگاه ها به سرعت تکثیر یابند .در روزهای اول آلودگی بدون آنکه تشخیص داده شود می تواند تغذیه کند و به سرعت تکثیر یابد .علت گزش بدون درد ماده ای است که هنگام گزش وارد بدن انسان می شود .
پس از سمپاشی خانه

  • صبور باشید
  • پس از سمپاشی خانه تا ۴۸ ساعت به خانه برنگردید. کاهش اثر سم تدریجی اتفاق می‌افتد و بهتر است تا کم‌خطر شدن اوضاع به خانه برنگردید تا دچار انواع مسمومیت مثل مسمومیت تنفسی نشوید.
  • مواد آلوده را دور بریزید
  • پیش از سمپاشی خانه موادغذایی را در فضاهای در بسته نگهداری کنید. اگر فراموش کردید موادغذایی را در فضای دربسته بگذارید و پس از سمپاشی ساختمان با آن مواجه شدید، ناچار هستید آن را دور بریزید. حتی اگر ماده غذایی قابل شستشو باشد دیگر قابل استفاده نیست.
  • برای تمیز کردن پس از سمپاشی خانه عجله نکنید
  • درها و پنجره‌ها را پس از سمپاشی خانه باز بگذارید تا مواد آلوده خارج شوند. پس از برگشت به خانه سریع به فکر نظافت خانه نیفتید. بهتر است اثر سم را زود از بین نبرید تا اگر حشرات موذی باقی مانده‌اند از بین بروند. بنابراین فقط سطوحی که مستقیم با آن‌ها در تماس هستید را نظافت کنید. همچنین بهتر است لوازمی که مستقیم در معرض سم بوده‌اند را زیر نور آفتاب بگذارید.
  • راه‌های ورود دوباره حشرات را به خانه ببندید

سمپاشی خانه تا ابد جلوی حشرات موذی را نمی‌گیرد. بخشی از مشکل ورود حشرات موذی به عمر ساختمان و مواردی از این دست برمی‌گردد، اما بخشی دیگر به شما بستگی دارد. برای جلوگیری از ورود مجدد حشرات موذی در روش خانگی سمپاشی این نکات را به کار ببندید:نظافت را در خانه رعایت کنید و حداقل سالی یک بار درزها و فضاهای داخلی و پشت وسایل را که معمولا نظافت نمی‌کنید را تمیز کنید.کاغذها را در فضای مناسبی قرار دهید. کاغذ منبع تغذیه بسیاری از حشرات است. به‌خصوص کاغذ خیس‌خورده و مرطوب آن‌ها را به خود جلب می‌کند بنابراین کاغذها را در جایی خشک و مناسب قرار دهید.موادغذایی را در فضاهای دربسته نگهداری کنید. بوی موادغذایی حشرات را به خود جلب می‌کند و علاوه بر افزایش حشرات موذی در خانه، موادغذایی نیز آلوده می‌شوند. بنابراین موادغذایی را در فضاهای دربسته نگهداری کنید و دمای مناسب را هم فراهم کنید. برخی موادغذایی با قرارگیری در محیط‌های گرم و مرطوب حشرات موذی را به خود جلب می‌کنند.
تمام خانه را از حشرات پاک کنید
پس از سمپاشی خانه احتمالا با انبوه اجساد حشرات موذی مواجه می‌شوید. برای تمیز کردن اجساد این حشرات موذی به جمع کردن اجسادی که در معرض دید هستند، بسنده نکنید. تا چند روز پس از انجام سمپاشی ساختمان، فضاهای مختلف مخصوصا زیر کابینت‌ها، زیر فرش و جاهایی که در معرض دید نیستند را بررسی کنید و جسد حشرات موذی را از این فضاها خارج کنید.جسد حشرات موذی یکی از چیزهایی است که حشرات را به خود جلب می‌کند و این چیزی است که بلافاصله بعد از روش خانگی سمپاشی نباید اتفاق بیفتد. بنابراین زدودن خانه از اجساد حشرات موذی را به اندازه‌ی فرآیند سمپاشی خانه جدی بگیرید.
مسمومیت پس از روش خانگی سمپاشی
ممکن است حین سمپاشی ساختمان سم وارد بدن شما شود و دچار انواع مسمومیت از جمله مسمومیت تنفسی شوید. بهتر است پیش از هرچیز علائم مسمومیت را بشناسید:

  • سرگیجه
  • حالت تهوع
  • استفراغ
  • دل‌درد
  • عرق
  • رنگ پریدگی
  • تغییر در ضربان قلب
  • خارش در گلو
  • مشکلات تنفسی ناشی از مسمومیت تنفسی

پیش از سمپاشی خانه موادی که به دفع سم کمک می‌کنند را بشناسید و در دسترس نگاه دارید. همچنین اگر خودتان یا فرد دیگری دچار مسمومیت شد، او را به فضای آزاد انتقال دهید. همچنین بهتر است فردی که دچار مسمومیت از جمله مسمومیت تنفسی شده را به بیمارستان انتقال دهید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 3692
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی